earthquake hay bağlantını yiyeyim ya adam upload yapamazsa isterse 1560456404654mb hattın olsun hiçbir işe yaramaz :P
cr@zyb@y zaten arkadaş kendi bağlantısı hızından dolayı hava atmak için söylemedi keşke yama bende olsaydı hemen upload ederdim yani bizim için söyledi biraz da arkadaş biraz dikkatli oku lütfen
behlem Arkadaşlar Sabırla bekliyoruz .inş. bir sorun çıkmaz. Arkadaşada Allah Razı olsun dersek iyi olur. O bizi sevindirdi Allahta Onu sevindirsin. Bu çalışmalar gösterdiki artık bizlerde bir şeyler yapabiliyoruz. İnş. Bu Türkiyenin tanıtımına Milyonlarca dolar harcayan kişilerde bir ders ve Akıl olur. Arık bizler ve gelecekteki cocuklarımız Hep Amerikan Askerleriyle Kahraman Mücahit Kardeşlerimizi öldürmeyiz Bilgisayarlarımızdan. İnş. Bunu ilham alan yöneticilerimiz bu tür tanıtımlarada başlarlar....
Ensari KOÇKAN haklısın behlem. aslında bizimde kurtuluş savaşının, çanakkale savaşının oyununu yapmamızın zamanı geldi. türkün büyüklüğünü bir kez daha dünyaya göstermemizin zamanı geldi....
Mr_Anderson Tüm emeğe değecek buna inanıyorum... SCN yine yapıor yapacağını... PES olsun GTA olsun işi iyi biliyor.. Terbirk ederim tekrardan
minnik oh be allaha şükür upload bitince hemen yüklenelim bakalım kim önce indiripte oyunu oynayıpta yorumları yazcak hehehhe.Bide bunu kurcaz ya wolf var bende tekrar onun üstüne fln nass kurcam yani ona eklesem birbirlerine eklesem o nass olacak.
AiAS Orjinal Mesajı Yazan: minnik oh be allaha şükür upload bitince hemen yüklenelim bakalım kim önce indiripte oyunu oynayıpta yorumları yazcak hehehhe.Bide bunu kurcaz ya wolf var bende tekrar onun üstüne fln nass kurcam yani ona eklesem birbirlerine eklesem o nass olacak. öyle birbirine ekleme üstüne kurma die bişey yok.bu patchi yükleyince oyunda daha önce yüklü olan patchler gidicek zaten ;)
Ensari KOÇKAN kopyala yapıştır tarzı bir patch olacağını duymuştum. umarım doğrudur. bence eski yamaları temizlemek için oyunun yeniden kurulması en iyisi. bence şimdiden oyunları kurmaya başlasak ii olur..
earthquake Black God nasıl gidiyor upload ? 1-2 dosya yolladıysan bizde çekmeye başlasaydık yolladığın yerden
Alex_Revon Orjinal Mesajı Yazan: sure bu yamayı kurunca master ligler de yapmış olduğumuz kayıtlar gitmiycek inşallah. istersen o kayıtları sanırırm koruyabilirsin.
Sakin1NR Orjinal Mesajı Yazan: sure bu yamayı kurunca master ligler de yapmış olduğumuz kayıtlar gitmiycek inşallah. sen yinede kopyala, garanti olsun ;)
sure Arkadaşlar aklıma çok iyi bir fikir geldi. Ben LimeWire paylaşım programını kullanıyorum. Black God arkadaşımız bu programı kurup dosyaları paylaşıma açsın . Böylece hiç uploada gerek kalmadan biz de indirmeye başlayalım. Dosyanın ismini burada yazar biz de ona göre aratıp buluruz. Böylece dosya ne kadar çok kişide olursa indirmekte o kadar kolay olur. Burada tek önemli olan dosyanın adı. Bilmiyorum size saçma gelmiş olabilir ama bence çok mantıklı bir yol. Bu arada Black God bilgisayarını açık bırakmak zorunda kalıcak bu olayın zor tarafı. :sly:
minnik Orjinal Mesajı Yazan: behlem Black God Kardeş internetine kuvvet keşke bende olsaydı 10 MB. ile bağlantım var .bir kaç dk. içinde upluad ederdik. Abi adresi versenizde bizde yavaş yavaş çeksek olmazmı.... Beyler bundan sonra ki tüm upload ları bu arkadaşımıza yaptıralım sizcede öyle değil mi.Şu hıza bak ya.5 dk. up. 3 dk. down. :D :D :D oh ne ala
sure Arkadaşlar aklıma çok iyi bir fikir geldi. Ben LimeWire paylaşım programını kullanıyorum. Black God arkadaşımız bu programı kurup dosyaları paylaşıma açsın . Böylece hiç uploada gerek kalmadan biz de indirmeye başlayalım. Dosyanın ismini burada yazar biz de ona göre aratıp buluruz. Böylece dosya ne kadar çok kişide olursa indirmekte o kadar kolay olur. Burada tek önemli olan dosyanın adı. Bilmiyorum size saçma gelmiş olabilir ama bence çok mantıklı bir yol. Bu arada Black God bilgisayarını açık bırakmak zorunda kalıcak bu olayın zor tarafı.
Alex_Revon Orjinal Mesajı Yazan: sure Arkadaşlar aklıma çok iyi bir fikir geldi. Ben LimeWire paylaşım programını kullanıyorum. Black God arkadaşımız bu programı kurup dosyaları paylaşıma açsın . Böylece hiç uploada gerek kalmadan biz de indirmeye başlayalım. Dosyanın ismini burada yazar biz de ona göre aratıp buluruz. Böylece dosya ne kadar çok kişide olursa indirmekte o kadar kolay olur. Burada tek önemli olan dosyanın adı. Bilmiyorum size saçma gelmiş olabilir ama bence çok mantıklı bir yol. Bu arada Black God bilgisayarını açık bırakmak zorunda kalıcak bu olayın zor tarafı. arkadaşım zaten mesajı atmışsın bir daha atmanın ne anlamı var? :confused:
son kral hayırlısıyla bu akşam bu iş bitecek güvenimiz sonsuz ..bu akşam burada nöbet beklesek ii olur ilk nöbet benim (böylelikle ilk ben down yaparım :p )siz beklemeyin arkadaşlar yarın nöbeti siz devralırsınız hehe :D :hihi:
hedache eger indirebilirsem basariyla, hasta arkadaslara kolaylik olmasi acisindan kisa bi sure icin kendim de host etmeyi dusunuyorum. kesin bir sey yok, ayarlamaya calisacagim. bizim de bi katkimiz olsun, olabilirse tabi.