Görülen o ki büyük iş çıkıyor. Çoğunlukla yapan arkadaşları tanıyorum. Bir kısmının daha önce neler yaptığını ve sonradan neler yapabilecek potansiyele sahip olduklarını da biliyorum. Henüz yama hazır değil. Yani upload olmadı. Ama yine de ilk tebrik eden ben olayım diye tebrik ediyorum. (Üst kattaki arkadaş yama çıksın öyle kızarsın)Sakın bu yamayı oynamadan fikir beyan etmeyin. Uyarırım. Fifa değildir bu PEStir.Adamı fena çarpar.
Ayrıca da bu yamayı scn'den değil TRGAMER sitesinden öğrendim. TRGAMERi sevmem.Eski kafalılardır. Ama en tanınan oyun sitelerindendir. Bu da promosyonun kralıdır. Buradan da sağlam bir tebrik aldınız.
Chilavert olarak son sözlerimi söyleyeyim(tabiki ilerleyen bölümlerde aralara girip konuşurum ama genel olarak son sözler denilebilir). Bundan sonra sadece PS2 ya da PS3 için değil PC için de sağlam yamalar çıkaracağız ve daha sıkı çalışacağız.Şu da unutulmasın ki WETURKEY siz ve sizin gibi Türkler için çalışan dostlarının her zaman arkasında olacaktır. Haberiniz olsun.
Tekrardan can-ı gönülden tebrikler!