1. si tsl olarak ( we turkey dahil ) we turka 1 den iyisi çıkmadı
2. si senin ultraprima yaması altında ezildiğini sölediğin yama tamamen bizim yamamızdı o yama gibi toplama değildi istersen bende sana onun gibi yamayı 1 güne yapiim biraz ondan biraz bundan çok kolay yani( o yamayı yapan arkadaşı kötülemek için sölemiyorum kendisi bu işlerde çok bilgili ve usta bi adamdır o başka )
3.bu çıkacak olan we turka v.2 tüm zamanların en iyi yaması olacak bu kadarda iddaalıyım