Abi siz manyak mısınız anlamadım ha. Adamlar tutmuşlar burada konferans konuşmlarını yayınlıyolar. Orada ki herşey doğru olsa bile bizi ilgilendirmez. Ayrıca adama laf sölemenin bir manası yok bırakın kendi halinde eğlensin. Siz nie hakaret ediyosunuz ki. Ayrıca bu sitenin bir sorumlusu yok mu? Bir üyeye hakaret edilmesini engelleyemiyor musunuz? Zaten kötü birşey yaptıysa banlarsınız olur biter. Baktınız uğraşılmıyo ki o kendi şerefsizliğidir artık. Yeni üyelikler açıyo o zaman kaale almazsınız olur biter. Adam da bakar kimse ilgilenmiyor göçer gider bu kadar. Bundan sonra Bordo Bere ve benzeri elemanları kaale almayalım. Ayrıca herkes kendini Cyber-Warrior'dan sanmasın lütfen. O gruptan bile olsa burada açıklama yapması yanlış.