Ya arkadaşlar harbiden yok ufo mufo da,sabahtan beri ufo bekliom,bir yıldız bile kaymadı yaw...:D Neyse,ben size birşey danışacaktım..Bu 51. bölgeye girdim fakat yeraltına giden biryer var,orası kapalı ama.Nasıl açıldığını bilen var mı??Biran önce yardım edin yoksa birazdan bütün amerikan ordusu buraya gelecek valla...İmdaaaatttttttttt.:D:D:D:D:D