Sheva24 Orjinal Mesajı Yazan: erof ya şimdi adidas mdl li bir to a nike aerlowu yükleyince mdl çakışıyor ve karma karışık oluyo.önemli olan yükleyeceğin topun mdl sinin aynsının olması gerekmezmi?.yani roterio nun üzerine nike yüklersek sorun olmazmı diyorsun? sorun olmaz ben de roterio üstüne aerow yükledim hiç bişeyde olmadı çok iyi çalışıyor
Tato1989 arkadaşım ben çoktan yaptım da oyunda karmakarışık bir top çıkyo renkler birbirine girmiş oluyo
Mc.Speedy yapamıyorsan en azından teker teker topları bmp ye çevirin kit server ın son sürümünü indirin açtım proglardan kullanın topları
Ardataskin hasan sas senindediğin her şeyi harfi harfine yaptım genede sonuç hüsran toplar karma karışık ne yapmalıyım?
Mc.Speedy yeni sürüm mü son sürümünü program files konamı pes4 içine extracklıycan .....sonra kitser ver klasörüne gircen setup u çalıştırcan intall diycan bu kadar saygılar.....