_PaSCaL_NoUmA onları yapmak için bole top resımleri lazımmıs benım orda balltexlerin hıcbirinde ole resim yok ne yapmam gerek?
erof ya şimdi adidas mdl li bir to a nike aerlowu yükleyince mdl çakışıyor ve karma karışık oluyo.önemli olan yükleyeceğin topun mdl sinin aynsının olması gerekmezmi?.yani roterio nun üzerine nike yüklersek sorun olmazmı diyorsun?