bern kafa golü atmakta zorlanıyorum
kafa atarken siz hangi tuşlara basıyorsunuz başka(yön tuşlarından bahsediom)
ben her türlü denedim ancak ön direğe kalenin dibine orta yapınca kafa golü atabiliyorum
penaltı noktası üzerinden filan nasıl kafa golü atıcaz