Eger kontra atak ile geliyosan yerden orta ile gol atmak neredeyse bebek işi cok az kisi ile yakalıyosun ve map e bakarak tak ortayı yapıosun,normal bi atakta araya oyuncu girebiliyo belki o zorlar ama benim en cok kullandıgım şey budur,frikiklerde atana gore degisir,ben oldugu zaman cogunu atıyorum!