Trabzon formasi güzel olmus, yanliz bazi cizgiler ayni mesafede olacagi yerde degisik cizmissin, mesela sort veya yaka bölgesi.. Photoshop kullaniyorsan, Lineal kullanmayi dene, böylece simetrik olayini daha iyi ayarlarsin..
Logolar cok güzel; renklere gelince (ki bence formadaki en önemli sey) trabzonsporun renkleri sanki biraz daha koyu gibi (kirmizi özellikle)..
Basarilar.. :)