dostum yorumlar icin sagol ...
ama ;
kimse yorum yapmaz bu guzel bu kotu burasi hatali diye hatalarimi gostermezse ben nasi hatalarimi gorucem duzelticem ?
en buyuk problemim resim bulamiyorum 1-2 arkadas cikip resim koysa yardimci olsa olamaz mi !
2. en buyuk problemim oyunda ornek ; rustu nun face numarasini bulamiyorum yabanci oyuncularin ustune yapiyorum ondada yuz tam oturmuyor buna da cvp alamiyorum ..
#11 in topic'ini 1. sayfada son sayfaya kadar teker teker yorumlari ve resimlere baktim onun topic te herkes yorum yapmis hatasini soylemis ben turkiyede kalmadigim icin turk oyuncularin yuzlerini tam bilmiyorum bana hatalarimi soyleseniz ben duzeltsem daha guzel seyler cikar ortaya belki ama kimse bakmiyor bile ve insanda heves kalmiyor bence gokdeniz ve rustu yu guzel yapan olmamis butun topiclere baktim ama benzememis fazla ben onlari denedm gusel resimlerini bulmustum gayet gusel oldu ama onlara dahi yorum alamiyorum .... arada sizin gibi duyarli kisiler yorum yapiyor O kadar ...
Sagolasin yorumun icin ...