arkadaslar bu aralar face yapimina merak sardim :)
kendimce yapiyorumda yani yapmaya calisiyorum en azindan emek veriorum bunlari burda paylaasmak istedim bazi topiclere yazdim dukkanin onune kapatiyos diye git topic ac dediler bende calismalarimin sizden nasi bi cvp alacagimi merak ediyorum insan emek verip yaptigi seyin begenilip begenilmeyecegini ogrenmek istiyor :) ustalarimizda insallah yorum yapar :)
resimleri link olarak veriyorum diger turlu cok buyuk cikiyor sayfanin gorunumu bozuluyor
ilk calismam gece 2-3 arasi :,(
http://img301.imageshack.us/img301/7863/olduoldu5nv.jpg
Bu biras daha iyi oldu bence
http://img206.imageshack.us/img206/7487/xavioyunici9wn.jpg
buda fena diil bence
http://img143.imageshack.us/img143/9816/benimcronaldo9ml.jpg
suan a kadar benim en sevdigim ve en guzel olan bayaga kiside begendi umarim sizde begenirsiniz
http://img294.imageshack.us/img294/1151/ruustuuu7jt.jpg