Sarpus yaa super olucak pes5 ama bnm bu sene oss'sem var nsl oynıcam :,( :,( :,( :,( :scnutang: :scnutang: :,( :,(
oydemir Arkadaşlar bırakın artık şu takım muhabbetini burada haberi yorumlamak daha mantıklı değilmi inşallah TR liginin tamami olur oyunda
ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: Gonzo1982 Arkadaşlar türkiye liginin olmayacağı belli aksi halde hekes türk ligi tutturmuş gidiyor iskoç ligi de olması gerekir o zaman... Ben de olmasını isterim ama yamasız olmaz türk ligi... Bu arada neden fb gs muhabbeti yapıyosunuz ki fb tarihinde sadece manchester galibiyetiyle avunuyolar. Gs ise saymaya bile gerek görmez Real madrit, Barcelona, Arsenal, Leeds, Manchester, Milan, Juventus, Lazio, Roma, Psv ( Şampiyon olduğunda yenen tek takım), daha da vardır... Avrupanın en büyügünümü alırlar yoksa Uefanın 4. torbasında ki takımımı... Bu birazda avrupada adını duyurmaktan geçer... Alex anelka almakla bitmiyo evet kardes, ben bi bjk'li olarak buna katiliyorum.
Ugurbeckham benim merak ettiğim pes 3 çıkınca uzun süreden sonra fifa değişmiş 2005 de olumlu gelişme göstermişti şimdi pes 4 ü baaz alacaklar 2006 nasıl olacak?? bu rekabet encok bize yarayacak :) süper yaaaa
kingsbladee Arkadaşlar lütfen şu fifa ismini burda kullanmayın midem bulanıyo karşılaştırmayın şu oyunu pes ile
erkut Orjinal Mesajı Yazan: musty sen sadece pes4 oynadın galiba pes severler genelde ps1 de winning eleven oynayarak başlamıştır bu sevdaya o zamanlar fifa98-99 falan vardı lütfen bilmediğimiz konuyla ilgili ahkam kesmeyelim fifayla da pes i karşılaştırmyalım tebrikler bunun üstüne bisey soylenmez zaten..........
haniball Reklam Degildir cok büyük ve güzel bir inceleme video su da var buyrun buradan Buraya">http://www.sondurak.ch>BurayaTikla!
Ugurbeckham Orjinal Mesajı Yazan: kingsbladee Arkadaşlar lütfen şu fifa ismini burda kullanmayın midem bulanıyo karşılaştırmayın şu oyunu pes ile yapma o kadarda değil pesden önce herkes öle veya bçle fifa oynamıştır tamam bize yıllarca zulmettiler ama hakkını vermek lazım
kingsbladee Orjinal Mesajı Yazan: Ugurbeckham yapma o kadarda değil pesden önce herkes öle veya bçle fifa oynamıştır tamam bize yıllarca zulmettiler ama hakkını vermek lazım sen yeni pes cisin heralde ben 99 da başladım ps1 ile bence hak verecek bi yanı yok fifanın
Sakin1NR Orjinal Mesajı Yazan: kingsbladee sen yeni pes cisin heralde ben 99 da başladım ps1 ile bence hak verecek bi yanı yok fifanın evet bende 00 de basladim.. o gün den bu ´güne dek fifaya elimi bile sürmedim.. yine fifa 2006 da büyük degisiklikler oldugu söyleniyor yani yine milleti kandiriyorlar yine ayni fifayla karsilasacaklar gibi..
kingsbladee Orjinal Mesajı Yazan: Sakin1NR evet bende 00 de basladim.. o gün den bu ´güne dek fifaya elimi bile sürmedim.. yine fifa 2006 da büyük degisiklikler oldugu söyleniyor yani yine milleti kandiriyorlar yine ayni fifayla karsilasacaklar gibi.. kardeş helal be bende tenezzül etmedim merakta etmiyorum her yıl hurafeler var ama boş
aquilla303 Pes 4'ün giriş videosu bir teknoloji harikası grafik sunuyo ama oyunu ilk açtığımda hayal kırıklığına uğramıştım, o yüzden Pes 5 için çıkan videoları pek önemsemeyin derim ama güzel olcağı kesin!
kingsbladee giriş videolarıyla oyun değerlendirirsek şu an piyasadaki en berbat oyunların bile en ii oyunlardan daha güzel girişleri vardır videoları izlerseniz oyun içi görüntüler mevcut ve açıkçası adamlar birazcık aşmış olayı o topuk pası beni bitirdi...
Ugurbeckham Orjinal Mesajı Yazan: kingsbladee sen yeni pes cisin heralde ben 99 da başladım ps1 ile bence hak verecek bi yanı yok fifanın hayır yeni başlamadım ama bende ps+pc vardı ozamanlar ps sadece pes oynamak için kullanıyrdm pcde pes olmadıgı için ve grafikleri iyi oldugu işin fifa oynuyrdm ama pesin grafikleri hiç fifa kadar iyyi olmadı ama yine fifa hiç bir zaman pes kadar zevkli ve ateşli olmadı hatta o wining eleven daki spiker offff ne o öyle....!
Ugurbeckham oyunun iyi olacağı belli çünkü PES o... birde oyunu daha fazla aktivasyon katsalar süper olurdu mesela bir ara pcde iss çıkmıştı oyun berbat ötesi iğrençti ama bir pozisyon kacırdıgında teknik trektör yedek klübüsinden kalkıp bağırıyrdu ve bunu demo olarak dösteriyrdu yada bir pozisyonda kırmızı kart gördüğünde su içme şişesine tekme atıyrdu bu da oyuna ayrı bir güzellik katıyrdu...
Ugurbeckham ooo birde oyunda arada sırada kavga çıksa mac tatil edilse yada benzeri şeyler olsa süper olur pes5deki kar yagması filan süper olmş yoksa japonyada hiç mi kar yağmıyrda bu adamlar oyuna koymuyrlar diecektim :D