Arkadaşlar türkiye liginin olmayacağı belli aksi halde hekes türk ligi tutturmuş gidiyor iskoç ligi de olması gerekir o zaman... Ben de olmasını isterim ama yamasız olmaz türk ligi... Bu arada neden fb gs muhabbeti yapıyosunuz ki fb tarihinde sadece manchester galibiyetiyle avunuyolar. Gs ise saymaya bile gerek görmez Real madrit, Barcelona, Arsenal, Leeds, Manchester, Milan, Juventus, Lazio, Roma, Psv ( Şampiyon olduğunda yenen tek takım), daha da vardır... Avrupanın en büyügünümü alırlar yoksa Uefanın 4. torbasında ki takımımı... Bu birazda avrupada adını duyurmaktan geçer... Alex anelka almakla bitmiyo