kaptanemo benim pc pes4 ü zor kald1r1yo bu kadar iyi oyunu gerçekçi oyunu tak1la tak1la oynamak of of of :,(
kaptanemo benim pc pes4 ü zor kald1r1yo bu kadar iyi oyunu gerçekçi oyunu tak1la tak1la oynamak of of of :,(
eagle1903bjk burdaki bayraklar hep asya takımı umarım oyunun avrupa sürümünde bunlar olur çünkü gecen sever asya sürümünde bunlar vardı bizlerdeki avrupa sürümünde avrupa takımları vardı
6630 Volcanox evet Arsenalın yeni formaları bunlar istersen Pes 4 içinde yapılmış olanları bu forumda var ararsan bulursun
23polat evet yeni eklenen stadlarda beli oldu New Stadiums Mestella - Valencia (Spain) Riazor - Deportivo la Coruna (Spain) Newlands - Ajax Cape Town (South Africa) Saitama - Urawa Red Diamonds (Japan) Berlin Olympiastadion - Hertha BSC (Germany :)
ZoRo **bence TURKIYE LIGI dedigine gore kesin olmasi lazim sadece GS felan olsa sadece GS derdi ama diger takimlarin lisansi alinmadigi icin forma felan filan olmaz sadece lig olur sanirsam ole olucak ..**
Sakin1NR Orjinal Mesajı Yazan: mustea1984 benim tahminim winning eleven 9 da sırf galatasary pes5 de ise Türk ligi oalcak böyle olabilme olasiligini bende düsünmüstüm
6630 Aslında olması lasım.Daha dogrusu oyuna türkiye liğini koymaları gerekiyor artık madem biz siz türkleri çok seviyoruz her milli maçınızı seyrediyoruz diyorlar BJk,GS,FB,TP maçlarına geliyorlar artık şu oyunada türkiye ligini koysunlar.Lütfen Japonlar Türkiye ligin yapmışlar kimler Japanyar bu oyuna kim koymuş bu ligi Joponlar..
Turkey_King hikaye adamlar enayimi türkiyede kaç kii orjinal pes alıyoki koysunlar türkiye ligini .. hangi ülkede çok satıyosa o ligi koyuyo oyun firmaları
ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: fifa2006 fifa 2006 yı oynayınca pes5 i unutacaksınız :D :D :D :D :D :D :D hehehehe abicim sen galiba pes'i hala yasamamissin bu da bi arkadasimizin sozu (nickini hatirlamiyorum) pes anlatilmaz, yasanilir
fifa2006 Orjinal Mesajı Yazan: nali_karakartal :D :D :D :D :D :D :D hehehehe abicim sen galiba pes'i hala yasamamissin bu da bi arkadasimizin sozu (nickini hatirlamiyorum) pes anlatilmaz, yasanilir pesi oynadım ama asla ve asla fifa oynarken bana o tadı vermedi.şunu bilinki futbol oyununa fifayla başladınız.PEs dün bok.u bugün koktu
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: fifa2006 pesi oynadım ama asla ve asla fifa oynarken bana o tadı vermedi.şunu bilinki futbol oyununa fifayla başladınız.PEs dün bok.u bugün koktu Fifa mı o ne ola ki??Fifa 2000'den sonra kontağı kapadı....