RaphaeLmiX Bu kadar harika oyunu bir Tek Fifacılar almaz onlar da kaçırdıkları şeyin farkında değillerdir =)
ZoRo Orjinal Mesajı Yazan: sseba&lefter arkadaşlar PES4'teki formaları PES5'te de kullanabilecekmiyiz? Bilgisi olan var mı? kullanilicak
deli_man arkadaşlar bir haber de benden : pes 5 de tüm oyuncuların kendine has özellikler olcakmış.örneğin ronaldinho nun şık ve güzel hareketleri sadece o yapcakmış başka bir oyuncuda ronaldinho nu yaptığı hareket olmucakmış.başka bir örnek agresif oyuncular agresif hareketlerde oynudan atılacakmış.yani herşey gerçeği uygun.
ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: deli_man arkadaşlar bir haber de benden : pes 5 de tüm oyuncuların kendine has özellikler olcakmış.örneğin ronaldinho nun şık ve güzel hareketleri sadece o yapcakmış başka bir oyuncuda ronaldinho nu yaptığı hareket olmucakmış...... bence ibrahimovic'te de olmali cunku o da yapiyor. Orjinal Mesajı Yazan: deli_man .....başka bir örnek agresif oyuncular agresif hareketlerde oynudan atılacakmış.yani herşey gerçeği uygun super, kim durdurabilir Davids'i :D :D
scarface1023 Abi bu pes5 veya wining9 nezaman cıkıyo.PS2'de oynamak için simdidem hecanlandım yaaa.:D
Black God umarım formalar aynı model olur çünkü yoksa hepsini baştan çizcem ama şu da varki formalar da t shirt dışarı çıkıyo pes 5 te bu da beni kuşkulandırıyo açıkçası
Sakin1NR Orjinal Mesajı Yazan: orkunbjk abi dehset olmus harika.. tüm türkiye ligi hem de lisansli olursa yeme yaninda yat vallahi.. ben pes 5 de original alacagim..
SonKatip Resimlerin birisinde adamın forma şortun üstüne sallanmış, aynı takımın diğer oyuncusunda forma şortun içinde duruyor. Demek ki bu olay, edit mode'tan ayarlanacak. İstediğimiz futbolcunun formasını şortun üstüne sallayacağız.
6630 beki kaleciler karlı havada şort yerine uzun kaleci eşofmanımı giyçek öyle olursa süper olur ve o zamanda arkadaşın dediği gibi param olursa bende orjinel alırım biz hep kopya alırdık abim GTA A.d sin orjinalini almış
sure Türkiye ligini koyarlarsa sırf teşekkür ve KONAMİ'ye katkı mahiyetinde orjinal alınır bu oyun. Fifa ve EA yine oyuna bakıp bu konami ne yapmış yahu diye kara kara düşünsün (-;
atakansoylu Orjinal Mesajı Yazan: nali_karakartal hayir abi, malesef yok, besiktas bile yok :,( :,( Chelsea F.C. Arsenal London Manchester United Liverpool F.C. CSKA Moskau FC Sao Paulo Türkiye Ligi iskocya Ligi demişler....
ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: atakansoylu Chelsea F.C. Arsenal London Manchester United Liverpool F.C. CSKA Moskau FC Sao Paulo Türkiye Ligi iskocya Ligi demişler.... onlar lisanlari olan kulupler, burada Türkiye Ligi demek GS ve FB demek. Yani benim bildigim kadar