awrlord Orjinal Mesajı Yazan: Sarpus hepsi berbat olmus bnce daha cok calısmalısın bu işte çok ustasın galiba? :mad:
teceeren arkadaşlar belki bu konuyla alakalı değil ama bjk yazısını gorunce soliim dedim..Bu benim yaptığım ilk yama... daha doğrusu sadece renklerini değiştirdim ama baya uğraştım photoshop bilmediğim için.. sonunda bu cıktı pek iyi değil ama oyunda daha ii gorunuyor... eklemenizi tavsiye ederim... ama ball08tex.bin 'in üzerine eklerseniz karışmaz... ... :drooling:
AvOr evet işte hazır biraz ilerleme var gibi geliyor bana siz ne dersiniz? lütfen yorum. yorumlara göre insan kendini geliştiriyor
ZoRo bi tek senin kizmicani bildigim icin buraya koydum ilk formam sabah can SIKINTISINDAN yaptim ole 2-3 dk de benim gozume carpan eksikler ; arka numara yerini acik birakmayi unuttum ve yanlis tema uzerine yaptim sizce nasi olmus :rolleye3: buda oyundan goruntu oyun ici arkadan
AvOr dostum ayıp ettin ayrıca guzel olmus yani tebrik oyunda denemeedim ama screen shotlar guzel devam
bigbigmen kardeş bravo valla çok iyi çalışma olmuş. hayal gücün çok iyi tabii yaratıcılığında. işine karışmak gibi olmasın ama bence diğer takımlarıda bi çalış derim. başarılarının devamı dileğiyle...