avor sölediklerimi yapman bu kadarmı zor ya?Herşey çok iyi.Düzeltecej bişe varsa onlarda;;
1-Logoları biraz daha büyük yap.(Umbro ve BJK Arması).
2-Şortada logolardan koy.(Sağ tarafa Umbro,sola BJK).
Bunları yaparsan çok çok iyi olacağına emin olabilirsin...