ç@rşı_kartalı tamam hocam bende kendi dusuncemi yazdim, cok zaman harcanmasin diye, ama senin dedigin gibide guzel olur.;)
âİ£T10 Daha öncede ben böle bi patch yayınlıcaktım..Fakat eldeki olanaksızlıklardan dolayı kısmet olmadı ve milletin önünde yalancı konumuna düştüm...Yine aynı şeyin olmasından korkuyorum..Ama yinede yayınlamaya çalışacağım...
âİ£T10 Bu patch'i yayınlarsam tamamen Wolf Furry Evolution 3.0 üzerine olcaktır.... Boyutu da 20Mb civarı...
Ahmetk46 Abiler be ben hakemlerin facelerini yapacam ama foto yok be biri göndersin madeinahmet@hotmail.com