childofottoman Ya arkadaşlar iyi bir beşiktaş patch yapalım diyorum bir beşiktaşlı olarak çok sıkıntılıyım ne bileyim bu patchin içinde inönüolsun taraftar sesleri face pack ler falan... ne düşünüyosunuz
Mc.Speedy ARKADAŞLAR İSTEKLERİNİZ OLURSA ELİMDEN GELDİĞİ KADAR YAPABİLİRİM..TABİ Bİ KOYU GS'Lİ OLARAK ......FORMA VE FACE HARİÇ DAHA ONLARIN ÇALIŞMALAARINA BAŞLAMADIM AMA EN YAKIN ZAMANDA BAŞLIYCAM..MERAK ETMEYİN HEMEN HALLEDERİM İSTEKLERİNİZ....
ZoRo obaa arkadaslar soyle 3-5 kisi ayarliyak ornegin blair ile ben facey apsam pirate forma taam !! birde stad ile ses ve pankart icin lazim !! stad ile pankart i hic kimse cikmassa ben yaparim :D da ses beni a$ar !
pir@t€ tmm arkadaslar forma olynda ben warm----aydinaydinla paylasrsak formaları daha ii olr daha cabuk biter ama bna forma resmi bukursanız daha iii olr :)
ZoRo ohhhhh sescimisde taamdir :) http://img294.imageshack.us/img294/1151/ruustuuu7jt.jpg bu arada rustu nasi olmus millet biras arap oldu amaa ?
ZoRo http://img347.imageshack.us/my.php?image=volkanunlu3fu.jpg arkadaslar ben yavas yavas bjk face lerine baslicam foto buldukca yapicam bugunde volkan unlu face yaptim :)
ç@rşı_kartalı arkadaslar faceler zaten var #11 ve Son Katip'in yaptiklari faceler cok kaliteli, sadece olmayan faceleri tamamlayin, okadar.
ZoRo **arkadasim biz ole face toplamak istesek herkes yapar sadece toplucak biz emek verip yapmak istedik sahsen ben ole istiyorum arkadaslar ne dusunuyor bilmiyorum ama yapilmis faceleri alip pacht yapmak bana uymaz !**