AvOr dostum bu yamayı yayınlayan adam fenerli zaten ne garezi bu da kolay afs explorer ile 0_sound acıosun actionimport folder sesleri gosterıosun hedef tamam
braveheart sesler biraz daha iyi olsa çok güzel olurdu. Ama yinede güzel yama. tebrikler. yardim içinde tesekkürler.
@lper bende ultimate patch var.. fenerbahçe 200. takım.. ben nereye atıcam bu ses dosyalarını?? bu arada tebrikler ve teşekkürler bu yama için..
Fataly_boy valla ultimate patch kullanmadıgım için fenerbahçe nin ıd sini bilmiiyorum avor belki biliyodur.
AvOr bak dostum bu takım secme ekranında tabi fenerbahcenın oldugu ekranda iken bir printscreen al buraya koy ben sana soylerım id nosunu ama gormem lazım ok resmi koy cevabı al! :)
Fataly_boy arkadasım fenerbahçe ultimate patch de en bastaki takım (oyunda degil afs de )ordan bulursun
Fataly_boy arkadasım indirmesi cok kolay linke tıklıyosun en altta free var onu tıklıyosun bes on saniye bekliyosun sonrası zaten sana kalmıs