Yamayı yapan arkadaşa soruyorum, bu yamada tezahuratlar hangi id üzerinde çalıyor? Yani Fenerbahçe bende The wolf furry evo 3 üzerindeki yerde, sanırım o da WE United oluyor.Ve o takım için özel ses slotu yok diye hatırlıyorum. Yardımcı olursan iyi olur ;) teşekkür ederim şimdiden, saygılar...