Orjinal Mesajı Yazan: icey
tmm da bu formaları oyna nası ekliicez bide onu annatın
arkadaşım önce gördüğün formaları farklı kaydet deyip bmp formatında kaydedeceksin.Daha sonra sana gerekli olacak üç şey var
1.Kit Server programı
2.WE Graphic Studio
3.Takım ID noları
bunların hepsi SCN PES dökümanlar içersinde var.Yalnız kitserver olmayabilir.onu da kendin bul artık.Bulduğunda haberim olsun yüklemesini ayrıca anlatırım