aloneshaitan Bjk'nin 7-0 yendiği hazırlık maçındaki formaları kendim yaptım bildiğiniz gibi bundan öncede yapmıştım :D
dindar_81 bişey sorcam logoları template üzerine mi yerleştirdin.yoksa templateyi boyama işlemi yaptınmı:?
kadirabi işte Fenerbahçe 2005-2006 çubuklu forması Bu benim ilk forma çalışmam.Yorumlarınızı bekliyorum NOT: Formanın ikinci versiyonu çalışmasıdır.Üstünde düzeltmeler yapılmıştır
kadirabi Orjinal Mesajı Yazan: _PaSCaL_NoUmA çizgilerdeki tırtıkları kaldırırsan super olcak bu basarılar.. Uyarın ve yorumların için teşekkürler dostum.Tırtıkları kaldırdım.Şimdiki haline bak.yeni yorumlarını bekliyorum
quiksilver1986 abi formalar güzelde cola turka yı SİYAH-BEYAZ ypsan bide belki daha güzel olur.hem formalarda öyle çıkacakmış teşekkürler eline sağlık
âİ£T10 Ewet. Artık formalarda ColaTurka amblemi siyah-beyaz olcak...Herkese duyurulur...Artık formaları o şekilde yaparsınız....
kadirabi Orjinal Mesajı Yazan: quiksilver1986 abi formalar güzelde cola turka yı SİYAH-BEYAZ ypsan bide belki daha güzel olur.hem formalarda öyle çıkacakmış teşekkürler eline sağlık AL abicim isteğine cevap.Bu arada aloneshaitan kardeş ksura bakma.Senin iznin olmadan cola turka logosunu siyah a çevirdim.
aloneshaitan bende koyacaktım formaları sen koymuşsun alone... kör oldum kusuruna bakamıyorum: )))) saolasın...
m3_maniac Beşiktaş Umbro formalarının reklamları siyabeyaz olacak. Haberiniz olsun. Beşiktaş tarftarının baskısı sonucu bşkan Demirören umbro ve ülker yöneticilerinden rica etti ve BEŞİKTAŞ'IN FORMA REKLAMI OLAN COLA TURKA SİYAH BEYAZ OLDU.
kadirabi BJK Adidas forması yaptım arkadaşlar.Şöyle biraz Real Madrid havası versin istedim.Bir sezon önceden de şampiyon olmuş gibi Türk bayrağını da koyuverdim.Nasıl olmuş?Yorum sizlerin
aloneshaitan güzel olmuşta türk bayrağını koymasaymışın daha güzel olacakmış sanki 92 senesindeki formalara benzemiş : )))
âİ£T10 İşte böle beyler...birazda fantasy yapalım..Adidas,Nike,Kappa ne varsa hepsinden en az birertane çok iyi olur...Özellikle Nike yapan olursa çok iyi olur...
kadirabi Orjinal Mesajı Yazan: $_yOu£â25 İşte böle beyler...birazda fantasy yapalım..Adidas,Nike,Kappa ne varsa hepsinden en az birertane çok iyi olur...Özellikle Nike yapan olursa çok iyi olur... Bu nike formalarını ben yapmadım ama yapan arkadaştan özür dileyerk sunuyorum sizlere.Yapan arkadaşa teşekkürler