Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo
çok fazla düşündn mu ? Yani bnm yazadklarm bu kadar mı göze batıyor ! nApaim birçok kişi gibi bnde alışmışım! Ayrıca hayatmda 1 kere bile chat odalarına girmedm !! Bnu SMS davalarndan alıştk MALUM 160 KaRAKTER... Anlamıyorsanız USTUNE BASA BASA YAZMASINI DA BILIRIM +0,4/0,8 sn belki bu durumda anlamlı gelebilir malum para ile oturuoz ! Ama bu yüzdn diiil ne antipatik yaklaşıosnuz anlamıyorum ! :mad: ! + O İKİ KÜÇÜK HARF burda tmm (bak 2 tane ''A'' )KULLANmamam lazım , biraz anlamsız ama malum hızlı yazınca bnları düşünmüyon (şu an olduğu gibi :mad: ) Biraz da acelem var (çünkü para oturuoz cafe ye ) neyse uzatmayım bn !!
oooo, erkekkkkkk, işte bu tavrını koydu, asabileşti, ciddi olmayan mesajımı ciddiye aldı... Hep böyle devam et...
Evet seni anlıyorum smslerden dolayı alışmışsın kısa yazmaya normal bişey tabi ki, heralde buraya mesaj yazarken de telefonu pc'ye takıp klavye yerine telefonu kullanıyosun ondan böyle oluyo, el alışkanlığı işte... Ayrıca 0,8 saniyede müthiş bi zaman kaybı, 0,8 sn de neler yapılmaz ki... Benim kardeşim 3 tane takla attı demin tam 0,8 sn de... Sen de iki tane "a" yazmak yerine, 3 takla atabilirsin.
Lâkin ilk mesajı ciddi yazmamış, hatta sonuna da "kim nasıl isterse yazsın..." eklemiştim, alınan olmasın diye... Yine biri alınmış... hmm... Yine yaziym ben; kim nasıl isterse yazsın banane...
...
konu da dağıldı gereksiz yere tabi, gerçi konunun ne kadar gerekli olduğu da tartışılır.