Orjinal Mesajı Yazan: militan
not: (sonradan dikkat edilmiştir )
he bi konuyu açan arkadaş burayı chat odası falan sandı galiba? maşallah sesli harflerin hepsini yemiş... utanır insan biraz (şaka şaka takılıyorum, hafiften gerçek payı da var ama neyse )
Yok o harften tasarruf etmek istemiş. Düşün şimdi "fln" yerine "falan" yazsa neler olcak;
1. iki kez "A"ya basıcak "A" harfi fazla kirlenicek. (bu onu en çok üzen şey olabilir)
2. Bir "A" harfine basmak 0,4 sn olsa, 2 "A" harfine bastığında tamı tamına 0,8 sn kaybedicek. (zaman kazanması onu sevindirir)
3. Belki o iki "A"dan dolayı, mesaj gereksiz yere 1 satır uzayacak, karakter sayısı artıcak. (2 küçücük harften dolayı mesajın uzaması onu güldürür heralde)
4. Parmağı "A" harfine uzanmayacak ve böylece eli daha az yorulacak...
Neyse daha fazla yazmim, kim nasıl isterse yazsın...