masterran --blizzard'ın "team lead"i olarak çalışmak isterdim yeni yapacakları bi oyunda....mesela diablo 3 ya da starcraft 2 olabilirdi bu oyun :) --hollywood'da aktör falan olsam da fena olmazdı heralde ;) --bi de böyle seçilmiş kişi 'liği de iyi yapardım allah var şimdi ... :)
Overkill 1) Devlet Başkanı 2) Yönetmen 3) Mit ajanı Üçüde son derece ütopik şeyler benim için, o sebeple "aç bir dönerci takıl" diyorum kendi kendime ve susuyorum..
Slamdunker 1-Galatasaray Başkanı(Cimbom durumdan kurtarmak için :D) 2-Sporculuk(Basketbol,Futbol Para Süper Güzel Hatunlar,Süper Arabalar,Popularite,maksat spor olsun) 3-Ya Rockcı Ya Elektronik Mühendisi
CarlosSantana jigolo olmak isterdim :D :p şaka bi yana işte istediğim meslekler ; 1-) basketbolcu olup nba'de oynamak 2-) aktör olup melisa sözen'le aynı film/dizide oynamak(daha yaşı 20 , oynama şansım var hala) :D :p 3-) f-1'de pilot olmak isterdim
RubenMartin nba basketbolcu, angelina jolie için aktör. beraber çevireceğimiz ve ateşli sahnelerin bulunduğu bir film f1 pilotu da olur...
TeKiN uA Mit Ajanı Medya Futbolcu Gsde Yonetici 50 Yıldır Parasını Alamayanların Parasını Verirdim .d
oSa Hayalimdeki meslekler: 1. Yangından Mal Kurtarma Mütehassısı 2. İmbikçi 3. Sperm işçisi 4. Şiropraktör İsimlere bakıp yanılmayın, üniversitede bu bölümlere girmek için minimum 1958513843 puan gerekiyo :D
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: oSa Hayalimdeki meslekler: 1. Yangından Mal Kurtarma Mütehassısı 2. İmbikçi 3. Sperm işçisi 4. Şiropraktör İsimlere bakıp yanılmayın, üniversitede bu bölümlere girmek için minimum 1958513843 puan gerekiyo :D OSA sana yakışmadı bu meslekler ;) :)
masterran Orjinal Mesajı Yazan: oSa Hayalimdeki meslekler: 1. Yangından Mal Kurtarma Mütehassısı 2. İmbikçi 3. Sperm işçisi 4. Şiropraktör İsimlere bakıp yanılmayın, üniversitede bu bölümlere girmek için minimum 1958513843 puan gerekiyo :D sana nasa'da astronotluk yakışır üstad...nick'ten anımsadım bi anda....hatta doğru söyle, nasa'dan türettin dimi nick'ini :)
oSa Orjinal Mesajı Yazan: masterran sana nasa'da astronotluk yakışır üstad...nick'ten anımsadım bi anda....hatta doğru söyle, nasa'dan türettin dimi nick'ini :) Nasaya layık gördüğün için saol, gurur duydum ;) Nicke gelince: itiraf ediyorum: Sabancı satın aldı beni :biggrin2:
masterran Orjinal Mesajı Yazan: oSa Nasaya layık gördüğün için saol, gurur duydum ;) Nicke gelince: itiraf ediyorum: Sabancı satın aldı beni :biggrin2: oo tabii ya , biliyodum da, söylemiyodum ben...topluluk içinde rencide etmek istemedim seni... ihihi :) :) :)
Tearaway Tabiki Futbolcu Olmak İstiyorum Ki Zaten Futbolcuyum Ama COOOOOOOOK Büyük Bi Futbolcu Olmak İstiorum :D