Orjinal Mesajı Yazan: Zaradene
Yakışır mı erkek adama pembe :) sen yazın hatırası vardır diye bikinide giyiyosundur ahah (şaka yapıyorum celallenme :) )
ahah :D
...
Ben okula gidiyodum (tabi o zamanlar okul vardı, böyle giyinir giderdik, ne günlerdi, tey tey)... Onun dışında ara-sıra takla atıyodum, hmmmm, yok, bunu yapmıyodum... O arada bizim okula bi tane forum açtım, sözlük okudum -ki bi ara o da kapalıydı-, sonra shockhaber okuyodum o da kapandı, neye el atsam kuruyo lan diye düşünürken, allahtan SCN geri geldi...