Bn ztn evden takılmadığım için SCN'YE,internet cafeye gitmedim. Ve bölece yaklaşık 7,000,000TL(7YTL:) ) CEBİMDE KALDI !
:) ama bn ve tüm arkdaşlar %100 kapanmasını istemes ! bi kaç yazıyı okudmda herkes ayrı alemlere takılmış :) bi tek herkes burda mı bulusuo ne ? :)