Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM
satılmış olmasını isterdim :D :D :D :D
şaka bir yana ismimden memnunum oğuz
bu arada satılmışın da kendince güzel anlamları var burda tam hikayesi aklıma gelmediği için eksik duymayasınız, ama öyle kulağa ilk geldiğindeki anlamıyla vermiyo oğluna satılmış ismini koyan ana-babalar....hiç merak etme yani ;)
ama şöyle bi düşününce, aynı kapıya çıkıyo, "genel" gerçek anlamını bilmediği için isim olarak pek de güzel değil sahiden :)