izledim ben.cevizkıran harikaydı.anne ben manyak oldum evine şahan geldi.şahan banuya gül yaptı peçeteden.banu uyuduu için bunu ona verin dedi o bitane kadın varya hep dövüo ona verirsin dfedi şahan gidince kadın sinirlendi gülü yırttı banu uyandıktan sora olayı örenince durumu siz düşüünün :D:D
cevizkıran manyaktı ya.süperdi.uzun zaman sora ilk defa şahana bukadar güldüm.acur arazi yoktu.konseyini kaybeden adam vardı :D:D