childofottoman vallahi ben ilhan mansızın gücünü fulledim bi de boyunu 1.95 yaptım 2 tane hatta 3 tane defans arasından şık goller atıyor yani ilhan 1 numara
uggyman abi elberi bi deneyin derim bide ortayı juninho açıosa %80 kalede top % 60 ta gol bide drogba orta tuşuna 2 kere basıp orta açtıında tık die yerleştirio
tolgatmac her ne derseniz deyin ama ben en güzel en muhteşem kafa gollerimi adriano ile attım.Bi keresinde Fatih Tekkenin fenerbahçeye attığı golün benzerini hatta daha güzelini adrianoyla attım.Benim bir numaram Adriano.
Ertan katılıyorum ama nobre iyi kafa golü atamıyo .C.ronaldo kötü oynuyo iyi kafa vuramıyo diyenler yanlıış diyor.C.Ronaldo İngiltere liginin en iyi oyuncularından Bir tanesi Aynı Henry gibi
ridvan155 arkadaşlar ben martins ile çok attım genelde uçarak.ama gerçektende iyi atıyor.zaten ortalarıda emre açıyor oda çakıyor kafayı ben martins ten memnunum