freelander426 arkadaslar sizce en iyi kafa golleri atan forvetler kimler?bana gore adriano koller henry trezeguet nobre ve vieri.sizce hangileri? :)
locbycom arkadaşlar oyunda japonların güçleri aşırı berbat gözüküo olabilir.ama adamlar işin içine çaktırmadan bi incelik koymuşlar.. uzun süredir japonyayla maç yapıorum.. kafalardan geçtim özellikle karşı karşıya kaldıında brezilyadan daha etkililer.. yani karşı karşıya afftemiyolar.. dediim gibi kafalarıda diğer takımlara göre daha rahat vuruyolar.. bence en ii kafa vuran oyuncu Yanagisawa.. :D
freelander426 walla söyledin ii oldu.demekki japonlar çaktirmadan bi incelik yapmislar.ama nobre ve adrianoda manyak vuruyo
freelander426 koller kafa topu wermio ama cok isabetsiz vuruyo.carew henry nobre oyle degil.kodumu oturtuyo :D ama yineede herkese gore farkli tabi
tramp_1905 Hayır abi cresponun ustune kafacı tanımam. Herseye koyuo oturtuyo hemde. sonra da nistelrooy derim
ç@rşı_kartalı Ben kafa golleri çok veriyorum, sorunum yok, ama ben Barca ve Juve ile daha fazla oynadigim için bence Trezege, Ibrahimoviç, Eto'o ve Guily her nekadar boyu kisa olsa, ama tuturdumu çok hizli vuruyor.
pierre van86 vieri crespo klivert cisse lyona mı transfer oldu benimbildigim bitek auxerre ve liverpoolda oynamıstı
serdar2323 şühesiz şu anda oyunun en etkili kafa vuran oyuncusu darko kovaceviçtir.adam bomba gibi kafa atıyor.henry van nistelroy ve diğerleri onun yanına yaklaşamazlar bile.
serhat_akın 9 adriano bence çok iyi vuruyo. bide bi oyumcu tavsiye edicem meksikada Bautista karşı karşıyada affetmiyor