Orjinal Mesajı Yazan: oguzdoldurur
İndirdim ama açamıyorum hangi programla açmalıyım winamp yada media player le açmıyo
:confused:
valla ben senin dedigin bu iki programlada acabiliorum...
acaba sen winrarlı dosyadan mı cıkaramadın klibi yoksa cıkardın da mı acamadın??? bunu sölede ona göre yardımcı olmaya calısıim sana