Anelka67 kücük takimlarda oynamak daha zevkli, mesela sike yapabiliyosun :D Ben Fenerli olarak G.Saraya karsi defans ve agresif oynarim, sansla berabere biter, ya da kazanirim. Fenerbahceye karsi acik oynayacaksin :D yok ya, ama daha zevkli valla
cgs abi sıkıysa 3. lig takımyla bi yere gel o zaman ck zevkli uefa yı almıstım bi kere cok guzel oluyo
Anelka67 size birsey sölicem, bu oyun bazilerimizin sandigi gibi kolay degil. yüzde yüz sadece türkiye ligini secmistir arkadas, tabiki kolay olacak o zaman. tek türkiye ligi ve databank kücük yaparsaniz, 5-10 yilda sadece türk oyuncularla dolmaya basliyor kadrolar.. o zaman daha kolay tabi.
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: anbu939 kusura bakmayın dün yazdıgım yazıdan sonra cevabı yadım ama dün o uzun cevap explorerin meşur geçersiz islem yürüttü yazısıyla gitti tek tek tekrar yazıyorum:::::::::::öncelikle yanlıs anlasılma var ben oyundan sıkılmadım ve su anda parmayla günde 5-6 saat oynuyorum sadece oyunda belli süre sonra hep galip geldigin için sıkılıyorsun meraklısına-hile diyenlereeeeeee! taktiklerlm :::::::kusursuz döngü::::::::::::: ilk senenin ortasına kadar kendi kendimize normal parayla transfer yapıp bitiriyoruz ocak 1 de oyuncu arama/add/sözlesme durumu nu bitiyor yapıyoruz cıkan listede sezon sonu sözlesmesi biten oyuncular var burdan olabildigince pahalı futbolculara sagtıklayıp imza attırdan gelecek sezon için bedavaya kapıyoruz ilk sene için mesala van bommel dede yi ve ihtiyaca göre bi kacını daha transfer edebiliyoruz özellikle dede zataen bence oyundaki ben arfa louqe ve torres le birlikte 4 en iyi oyuncudan biri dedeyi ofansif ortasaha olarak oynatmanız lazım her mac 8-9 luk oynar louqe atmadrid te 40 macta 51 gol attı.gelecek sezonda bedavaya aldıgımız iyi oyuncuları oynatıp degerleri artıyor daha sonrakı sezonlarda yıne aynı taktikle pahalı futbolcular kapacaksınız takımınız orta sıra bi takımsa listenin tepesındekılere maas bütçeniz yetmezcok daha super oyncuları alamassınız bunun için 1-2 sene oynattıgınız pahalı futbolculara sag tıklayıp kulüplere öner diyeceksiniz ama büyük ihtimalle kulüp yönetımı iyi oynadıgı için kabul etmez ozaman adama tekrar sag tıklayıp kulüplere öner deyin alttaki seceneklerden major kulüp ve butun lıg kuluplerıni secın artık ynetım reddetmez bu sayede oyuncu transferinden cok para kazanırsınız(torres yenı sozlesme imzalamıyordu degerı 65 mılyon euroydu butaktıkle real madrıde 72 milyona sattım) eeeeeeee sürekli iyi futbolcuları alıp cok paraya satıyorsunuz kulup zengınlesıyor ve daha cok maas ödüyor 6-7 yıl sonra bu döngüyle 100-200 milyon euro arası transfer bütcesi oluyor maaslar hafralıp 170 bine yıllıkta 7milyon euro ya kadar cıkıyor yanı ıyı bir fut bolcuya yıllık roplamda 15 milyon euro ya kadar ödeye biliyorsunuz............iste benim bedava favori oyuncularım:::::::::::::dede aimar gerard berbatov miccoli junkleovski king kusurabakmayın aklımasımdı baska gelmedı........haaaaaa unutmadan bedavaya alacagınız oyuncuya fazla tıklamayın neden bilmiyorum ama birden kulubuyle yenı sozlesme imzalıyor bn şahsen senin FM de ii bi oyuncu olduğunu anladm çünkü bnları bilmeyen FM oynamaz!!!!!!!!!!!! Seni tkrr kutluorm ve sölediklerimi geri alıorm kusura bakma !
Eagle_Claw bence gmden sıkılırsan brezilya ligi oyna deisik güzel bi lig özellikle copa libertadores çok zevkli
FeRBeCK ben walla oSa kardeşimin tavsiyesiyle rushden i almıştım çoq da memnundum herkese tavsiye ederim english 3. division u.. saol oSa tekrar.. :D:D:D
Slastre Alt liglerden bi takımla başla oyna bak nasıl zevkli oluyo.O kadar da kolay deil.Arsenal,İnter,Real.... alırsan zevki çıkmaz tabi.
Warrior İlk konuyu görünce "e nası oynuyacam tabiki mouse ile tıklayarak" tiki geldiyse de konuyu okuduktan sonra mevzuyu çakmış bulunuyorumKardeşim sen boşuna yaşıyorsun.Oyunun mantığını almamışsın ki zevk alasın.Sen bence FM oynama TCM felan oyna ama bu oyundan uzak dur.Bizimde aklımıza başka şeyler getiriyorsun.
jgajtu anbu939 bence sen ispanya ikinci liginden başla bak bakiim çıkabiliyomusun kolaylıkla o zaman zevki çıkıo oyunun...
Carrusca_16 Orjinal Mesajı Yazan: EmilioAranzabal anbu939 bence sen ispanya ikinci liginden başla bak bakiim çıkabiliyomusun kolaylıkla o zaman zevki çıkıo oyunun... aynen katılıorum..