Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR
Arkadaşlar şimdi herkez burda inanmıyorum diyorlarda içinden bir ses ya olursa dior eminim...
bencede ya olursa :)
hayır alakası bile yok ben denedim 1 kere , benim arkadaşlarım da denedi olmuyor kimsenin içinde ya olursa diye bişey yoktur ya en azından mantıklı düşünenlerin :)