Orjinal Mesajı Yazan: Spocket
"Karşındakinin düşüncesini okumak" şeysine sahip olan kişisel olsaydı eğer, muhtemelen kısa zaman sonra depresyona girip, intihar ederdi.(normalde bile hepimiz birçok konuda "acaba insanlar ne düşünür" diye rahatsız olurken, düşünin ki bu düşüncelerin ne olduğunu anlayabiliyosunuz, muhtemelen deprasyona girmek, kafayı yemek vb. seçeneklerden biri şeklinde yaşamınız devam edicek) Bu yüzden böyle bi hak verilirse size (ilerde, belli mi olur, belki verirler) bunu seçmeyin, uyarmak istedim :p
Ben de bitek kendimi karamsar sanıyordum, demek ki yalnız değilmişim. Hemen aklıma gelen bi örnek: Cinden 3 şey isticem diyelim. Para derim herhalde. Sonra paranın nerden geleceğini düşünürüm. Başkalarının paralarını getirmesini istemem. O zaman paraların yeni basılmış olması lazım. Ülkede karşılığı olmadan da para basmak pek mantıklı bi iş değildir. Yani hayalim birden kabusa dönüşür, sonunda yok kalsın derim :D