"Karşındakinin düşüncesini okumak" şeysine sahip olan kişisel olsaydı eğer, muhtemelen kısa zaman sonra depresyona girip, intihar ederdi.(normalde bile hepimiz birçok konuda "acaba insanlar ne düşünür" diye rahatsız olurken, düşünin ki bu düşüncelerin ne olduğunu anlayabiliyosunuz, muhtemelen deprasyona girmek, kafayı yemek vb. seçeneklerden biri şeklinde yaşamınız devam edicek) Bu yüzden böyle bi hak verilirse size (ilerde, belli mi olur, belki verirler) bunu seçmeyin, uyarmak istedim :p