İşler zamanla çığrından çıkmıştı..
Eskiden en azından gelen sportif başarı herkesi susturuyordu..
bunca olumsuzlukla boğuşan takım zamanla yıpranıyor,
gençlerin basit hatalarına, yıldızların kaprisleri ve sheva nın formsuzluğu da eklenince
ard arda alınan yenilgiler kaçınılmaz oldu..
Kadro daki her gencin infosunda "tek önder maldini" yazıyor, "biz onu biliriz, o oynamazsa bizde yokuz" diyordu..
maldini ise info da birazda beni başa getiren yönetime ayar verircesine başka başka italyan menejerler için "öfff, öff çok iyi hocadır, o olsaydı şimdi sen gör hele" diyordu..
Takımda kime elimi atsam favorit staffında alakasız menejerler çıkıyordu..
yani bi tanesi bile abi bu elemanda iyidir, hoştur demiyordu..
İstisnasız her hafta başka başka hocalar bize laf sokuyor, "sen de adammısın 5 atcaz pazar akşamı" diyordu..
taraflı medya kinayeli konuşuyor, i.ne basın galibiyeti hiç yazmazken
corriela della serra her mağlubiyeti manşetten veriyordu..
Bunun yanısıra hissettiğimin diğer birşey takımın kondisyonun günden güne düşmesi idi...
yani orta sıraların takımın forveti de artık stam ı madara edecek değildi yaa...
yooo..bu kadarda olamazdı artık..
kemikleşmiş suratıyla stam benim vazgeçilmezimdi..
ama ona bile bir haller olmuştu...
bu işte bi iş vardı..hemen koları sıvadım "nooluyoo lann burda" diye araştırmaya giriştim..
Çok geçmeden ortaya çıktı tabi mevzu..
paolo maldini nin babası cesare maldini tabiki milandaydı..
hatta assistant managerdi...
ben tarz olarak training i genelde assistant a bırakırım, yani yüz göz olmaya gerek yok her dakika futbolcuyla..
bi girdim baktım, ne göreyim...takım neredeyse idman yapmıyor..
Yani bizim Cesare hani biz dalaştık diye oğluyla benim arkamdan işler çeviriyor..
ohh tabi.. milletinde istediği bu, takımda yatmış..
"ne yapıosunuz kardeşim" diyen yok..
hemen ceza niteliğinde bi iki ağır idman, bi intensive koşular, cross lar..
Ama ne oldu tabi..kötü olan biz olduk...hemen sızlanmaya başladı tabi topçular..
"böyle idman mı olur" "hadi ordan, yok daa neler fln.." tabi arkasından sakatlıklar gelmeye başladı...
Ulan iki tane adam baba oğul ne kazık çakmışlarsa milan'a iyi giden takımı mundar ettiler..
kovulduk kovulcaz..
medya bi yandan sıkıştırıyo, yönetim bi yandan..
her hoca laf atar oldu...
yıldızlar küskün, gençlere kızgınım..
itibarımız, yılların emeği iki paralık..
Ama bunlara papuç bırakmak yok..Sen dur ama sen duuurr...!!
-devam edecek..-