Benim başlangıç takımlarım en düşük seviyedeki takımlar olduğu için ona göre anlatcam olayı. İlk sene veya ilk 2 sene yaşlı, az para isteyen ve dandik oyuncuların biraz üzerinde potansiyelleri olan oyuncuları alırım ve şampiyon olmaya çalışırım. Takım şekil kazanmaya başladıktan sonra ancak altyapıya önem veririm ki bu 2-3 yılı alır rahat. Dünya üzerindeki tüm genç yeteneklere kancayı takarım.... :)