taylan1991 Orjinal Mesajı Yazan: T-HeNRY LG Flatron ezT710BH valla ben çok memnunum, "Brightview" özelliği çok etkili. TEXT - PHOTO - NORMAL - MOVIE seçenekleri işe yarıyo VESTEL deki gibi sallama değil yani. :) Aynısını kullanıorum çok ii..Özellikle photo özelliği çok ii gösterioo bana sorarsan
beta Dell 17 inç lcd ama oyun oynarken bazen hz düşüyor.Aslen oyun oynamak için crt monitör daha iyi bence.