Venom Buraya monitörlerinizin(kaç inç, flat mi, lcd mi) özelliklerini yazın, paylaşalım. Benimki biraz dandik Casper 17" Normal Monitör İnşallah yaz sonunda lcd'ye geçicem
ŞANLI_ Valla bnim evde 17''in LG normal var ama Cafeden takıldığım için SCN ye buradakini de yazam :19''PHILIP NORMAL
cracks Orjinal Mesajı Yazan: WatCheR LG 1750S LCD monitör aldım herkese tavsiye ederim lcd monitörleri.Büyük rahatlık sen çalışıp alıon.ısmarla bizede bitane gerile gerile söleyelim :)
T-HeNRY **LG Flatron ezT710BH** valla ben çok memnunum, "Brightview" özelliği çok etkili. TEXT - PHOTO - NORMAL - MOVIE seçenekleri işe yarıyo VESTEL deki gibi sallama değil yani. :)