Orjinal Mesajı Yazan: LeftEyeNine
Firewall açmak veya FM'nin kullandığı port'ları forward'lamak da yardımcı olabilir. Ben biliyorum ama çok çetrefilli. İşi bilen biriyle temas kurun bire bir, gelip yapsın...
bana sen anlatabilirmisin su firewallı arkadaşımla oynamak istiyoruz ayarlara giriyom sunucu olarak çalışa basıyom.sonra oyunu kuruyorum.ve arkadaşa ıp ı veriyorum ama girmiyor yardım please!!! :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,(