İnternet üzeridnen FM oynarsınız oynamasına da 56K'yla falan bağlanıyorsanız işkence olur. En aşağı 256k ADSL'niz olsun.
Nasıl yapacaksınız kısmına gelirsek..
İkiniz de internete bağlanacaksınız öncelikle ve oyunu kuracak olan www.whatismyip.com adresine gidip IP'sinin ne olduğunu öğrenecek ve IP'yi arkadaşına söyleyip oyunu kuracak.
Oyun kurulduktan sonra, oyuna bağlanmak isteyen arkadaş da FM'ye girecek, Network'e tıklayacak. Sonra sol veya sağ tarafta (skin'den skin'e menünün yeri değişebiliyo çünkü) "Join Other Server" tuşuna basacak ve oyunu kurandan aldığı IP numarasını aynen buraya yazacak. OK dediği gibi oyuna girecektir.
Ama şöyle bir durum var ki eğer bir LAN'dan başka bir LAN'a bağlanmaya kalkarsanız; mesela biriniz bir internet kafede diğeriniz başka bir internet kafede internet üzerinden oynayacaksanız işler karışır, yolu var ama inanın çok zor, anlatamam burada.. Başarı şansı da %100 değil..
Yani demek istediğim en azından oyunu kuran kişinin TEK MAKİNAnın bağlandığı bir ADSLsi olması lazım. Oyuna bağlanacak olan internet kafeden veya evde bir kaç bilgisayarın bağlı olduğu ağdan bağlanabilir. Tabi ki onda da ADSL olması koşuluyla..
Umarım işinize yarar..