Suffiyun Hz. İsa'yı gören ya da fotoğrafını çeken olmuş mu ki güzel kardeşlerim,? Selametle inşaAllah.. Vesselam
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: arizen kendisini veya fotoğrafını gormedim ama portrelerini cok gordum... bi tahmin yurutebilirim portreler sallamadır yaa kim görmüş de çizmiş resmini..
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN bizim hristiyan din hocasi bunu gosterdiydi bize bu mucize falan diye puahahaha iyi yazmış sizin hristiyan din hocası :D:D:D:D:D:D
YeshiL Orjinal Mesajı Yazan: Suffiyun Hz. İsa'yı gören ya da fotoğrafını çeken olmuş mu ki güzel kardeşlerim,? Selametle inşaAllah.. Vesselam En Güzel Cevabı Vermişsin. :applause: