Orjinal Mesajı Yazan: beko
kobe tek başına oynamadı caron butler ın double-double ve ona yakın performansları vardı onların box score larını bulup vereyim istersen.... artı odom dan başka kim sakattı lakers da
herkes belirli aralıklarda sakattı
phila da dalambert,webber,korver vardı + lakersın oynadığı yer batı konferansı