bu hile veya bug değil bence. sadece taktik..
bizim oyuncularımız rakip kaleciyi sıkıştırıyor. rakiplerde oyuncularımızı engellemek isterken dışarıda bi adamımız boş kalıyor. ayrıca rakiplerin bunu engelleme şansı da yüksek. bende bu taktiği kullanarak 3 maç yaptım fakat gol atamadım..
middlesborough ile 2 maç yaptım. liverpool la oynarken liverpool un 1 oyuncusu dışardaki adamımı tutuyodu hep atamadım. manchester la oynarkende aynen dışarıdaki adamımı tutuyolardı.
3. maçımı Newport County diye bi takımı çalıştırmaya başladım onla yaptım. takımın ismini duyunca neden atamadığımı anlamışsınızdır zaten. en iyi korner atanın korneri 12, en iyi uzun şut 8. :)))