Eheh Barış kolay gelsin sana. Zamanında Fifa turnuvasında Off the Ball (z tuşu) kullanımını yasakladığımızda günde 9852 tane "iyi de rakibim ya kullanırsa nasıl ispat edicem" diye mesaj geliyordu :)
Fifa'da bu hiç sorun olmamıştı. 1 tane mantar arkadaş çıkmıştı huzursuzluk yaratan ki onda da hak yerini bulmuştu. O yüzden turnuva konusunda içiniz rahat olsun.
Bu arada bu bug da aslında küçümsenecek birşey değil. Yabancı forumlarda ve Sigames forumlarında bayağı ses getirebilir :)