SAKA_ONUR sorunun hala tam olarak ne olduğunu anlamasamda, - repte olduğun için huzursuzluğu sanırım. Ben yada herhangi bir yönetici sana - rep vermemiş fakat üyelerden bazıları vermiş. Bu da rep sistemine özgü bir şey. Günde 100 mesaj atıp insanların gözüne batınca, bu şekilde tepki doğabiliyor. Çok doğaldır.
Onu geç, sen sensin zaten. -341451 repin olmuş +32526 olmuş yine aynı sen