Hocam sonuncusu neysede ondan sonrakilere baksana ya
adamin mesajini belki gormedim.
aptalcaymis yorumlar sonucta bi oyun!
malak zaten adam mesajında öyle yazmış ne diye yorumunda aynısını yazıyorsun
valla bu aptalca yorumları okuduktan sonra keşke hiç başlamasaydın dediğim üye
şu oyunda ısrarla millete "online olan üye" "imzası şöyle olan üye" diye mesaj atan, - rep alan üye.